Godmorgon !

Jamen Godmorgon ! Kan ni gissa vilken tid jag vaknade idag.. Ja men det är ju Lördag så kl 06.01 såklart ! Gaah jag blir galen...

Tänkte att det är väl lika bra jag går ner i tvättstugan då och tar 07-bokningen. Den är alltid ledig på lördagmorgon eftersom folk brukar sova då.. Morr. Nåja.. En jävla idiot här på gården har som vanligt tvättat sin jävla hund i maskinen så det var bara att börja sanera.. Ska det vara så jävla svårt att slå på en extra sköljning när man är klar så nästa person slipper få hela pälsen i sina kläder ?! Det gör då alltid jag efter att jag tvättat Odens grejer !

Ska bara tvätta två maskiner, En med kläder och en med sängkläder. Har nyss bytt dem och har täcken och kuddar ute på vädring. Ska ta och fixa mig nån frukost nu för magen är hungrig och sen kanske man går och sover en sväng igen eller nåt ? Är då jävligt trött..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0