Fredag

Yiihaw, Äntligen Fredag och Helg !! Inte nu för att jag har nåt roligt och spännande som jag ska göra under helgen men det ska ändå bli sjukt skönt att tex slippa stiga upp tidigt på mornarna, få lite gjort här hemma och framför allt få vila upp gammelkroppen lite.. Har ont i fötterna, händerna, ryggen, mellan skuldrorna och så höger arm, axel, nacke. Min hållning är oxå som typ en gammal hösäck.. Eller som Quasimodo, Det var en mer exakt beskrivning ! :)


Nu ska jag gå och laga till en smarrig middag.. Först har jag marinerat en laxfilé i teriyaki, pepparrot, sambal oelek, citron, salt & peppar. Den ska jag steka, koka couscous och sparris till och så gör jag en kall sås på creme fraiche med en massa gosaker i :) De blir nog gött ska ni se !




Kommentarer
Åsa

äääsch några lule tattare mindre gör väl ingenting ;)

2011-10-14 @ 17:49:29
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0