Bra Dag

Denna söndag har faktiskt i motsats till vad söndagar brukar vara, Varit ganska händelserik.

På morgonen har jag städat här hemma, Ätit majskolvar med salt & smör till lunch och sedan tagit vara på det varma, fina och soliga vädret genom att gå på en promenad med Sandra. Sen åkte vi till Kvantum för att inhandla chips & dipp, till Godishuset för godis och till Hemmakväll för att hyra en film.

Var hem däremellan för att duscha och göra varma mackor till middag innan jag cyklade iväg till henne och såg filmen Flyga Drake eller Kite Runner som orginaltiteln är. Den var förstås bra men för mig som alldeles nyss läst ut boken kände man att filmen inte riktigt levde upp till förväntningarna efter den. Många viktiga detaljer var utelämnade och man fick inte alls samma känsla.. Menmen den var helt klart sevärd iaf.

Sen spelade vi spel och surrade ihjäl oss. Nu har jag nyss kommit hem - Trött och proppmätt efter allt snask.


Ska snart hoppa i säng, imorn blir det bara ett kort jobbpass :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0