Tisdag, Im Stressed

Har börjat bli sjuk nu, Halsen åde så jag ska vara hemma imorn.. Ska passa på då att göra bort en massa uppgifter vi fått i Medicinsk Grundkurs, Jag känner mig duktig.. Gjorde läxa igår oxå :) Jaja.. Jag måste ringa Pappsen om diesel oxå å säga grattis  åt han eftersom han fyllde år idag men jag hade inte tid att fara dit, Var ju å tvättade lången.. Det tog ett jävla bra tag å ändå såg jag när den torkade hur jag hade slarvat, Illa :)

Vad är det mer jag ska komma ihåg, Jo att välja vad jag ska ha för tårta till på Torsdag då Mattias,Moster, Mormor, Mli & Danne kommer... Bäst för dom att jag får bra saker, Annars var det i onödan haha ;)

Imorn kommer nog mina nya skjortor föresten :D Wiii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0