Torsdag !...Dagvild

Det är lite svårt att hålla reda på dagarna såhär när man är långledig, man festar på en Tisdag och alla är lediga på en Onsdag. Nåja... Att det är Torsdag idag har jag iaf lyckats lista ut och det har varit en aktiv dag i hemmet kan man säga...
 
Jag steg upp redan kl06 och gick på en lite längre promenad med hunden. När vi kom ut på bron ser vi ett rådjur stå alldeles nära oss i skogen och äta, den brydde sig inte alls om oss. Solen sken, fåglarna kvittrade och det var en ljuvlig morgon !
 
Jag har diskat, vattnat blommor, dammsugit hela huset ,tvättat kläder samt hängt & vikt, motionerat Mig & Oden, bytt sängkläder, lagat god mat och även hunnit lata mig litegrann :)
 
Här kan ni oxå få se vad jag har köpt för ett tag sen, Lite mer kitsch åt folket skadar aldrig ;) Honeycombsen & Pompomsen tänkte jag hänga högst upp i trapptaket (hur jag nu ska få dem dit?!) och i sovrumstaket. Kissepojken sitter såklart på toadörren :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0