Ska vi plocka körsbär i min trädgård

Ikväll när jag kommer hem från jobbet har jag bestämt att vi ska börja fixa på gården !
 
Ser hur alla grannar håller på och gör vårfint så då vill jag oxå !, Visserligen ska jag upp tidigt imorn så det blir väl inga stora projekt men det viktigaste är ju att man kommer igång och börjar iaf. Planen för idag är att plocka ihop pinnar, brädor, stenar och annan skit. SEN kan man börja kratta...
 
Det är jättekul att ha en massa tallar på gården ska ni veta.. Barr är så festliga att kratta upp  :S
 
Jag är inte ute efter nån fancypancy trädgård, Jag känner mig nöjd bara det är rent, snyggt och inte fullt av skrot ;D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0