Tisdag !

Ja Hej ! Det var ett tag sen sist :)
 
I helgen var det jobb som gällde, delad tur båda dagarna så då han man inte göra så mycket annat.
Första lediga dagen igår med obligatorisk lång sovmorgon till närmare 11 :) Var ute och prompade med Oden i skogen, dammsög, tvättade och lite sånt.
 
Idag var tanken att jag skulle följa hjärtat till Pajala men jag var så lat på morgonen att jag stannade hemma och sov istället ;) Han skulle vara där redan vid 9-10 tiden så :p
 
Nu ikväll har jag bakat med Lakritspulver för första gången och det vart så jävla gott ! Gjorde Kolakakor efter samma recept som vanligt men så bytte jag ut 1 krm salt mot salmiakpulver och lade till 2 tsk Lakritspulver.. Så jävla gott blev det ! :)
 
Jag hade gjort en ny beställning med kryddor varav Lakrits och Salmiakpulvret var en del av det :) Köpte även Timjan, Salvia, Mynta, Gurkmeja, BananCurry, Chokladte, Chaite och två sorters Dippkrydda varav den ena smakade Cheese & Bacon och den andra Sourcream Garlic !
 
Allt från www.borgebykryddgard.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0