Måndag !

Då kör vi igång med en ny vecka då ! :)
 
Underbart väder ute idag igen, plusgrader och strååålande sol mot all den fina vita snön och den klarblå himlen. Sånthär väder gör mig verkligen pigg & glad :)
 
Jag börjar egentligen jobba kl 16 idag men eftersom jag har en kurs som börjar 12.30 blir det en lite längre dag. Jag fick nämligen veta i slutet av förra veckan att det blir en fortsättningskurs på den jag gick i höstas/vintras (I Meänkieli) och den vill jag ju förstås vara med på ! Det är så roligt att få använda sin lilla hjärna litegrann ;p
 
Nåja.. Jag har försökt få lite nytta gjort på hemmafronten nu under morgonen som att tvätta + hänga tvätt, städa toan och nu ska jag ta itu med disken innan vovve ska ut, jag ska äta lunch och sen är det dags att åka mot Tallgården ;)
 
Här kan ni föresten se vad det är för bänkskivor jag beställt till köket ! Det är denna skiva fast den ljusa varianten med vit botten och streck i ungefär samma gråa nyans. Tror det kommer bli jättefint till vårat i övrigt gamla kök :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0