Långfredag !

Hej och Glad Påsk på er allihopa !
 
För mig blir det att spendera påsken på jobbet men det gör inget, Jag bryr mig ändå inte om att fara till stugor, grilla eller åka skoter :p
 
Emil åker till deras stuga imorn så då blir det bara Jag & Oden hemma under helgen :)
 
Nåväl... Idag tog jag sovmorgon till 10.30 vilket var skönt och när jag stiger upp ser jag att gubben håller på och gör gofrukost i form av scones :) Vi tog en promenad alla tre i det jättehärliga vädret och sen har vi fått lite nytta gjort här hemma. Skruvat isär ett bord och ihop ett annat, hängt upp en tavla, diskat och dammsugit.
 
Nu ska jag hoppa i duschen för om ca 2 timmar ska jag bege mig mot jobbet !
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0