Gutenmorgen !

HejHej !
 
Ny vecka idag med strålande väder dessutom, Härligt ! :)
 
Ett snabbt litet inlägg tänkte jag knåpa ihop, Säkert mest för att ytterligare försöka skjuta lite på dammtorkningen som aldrig verkar bli av men nu ska jag verkligen tvinga mig själv !
 
Idag börjar jag min 7dagarsvecka så vi får väl se hur det går, Förmodligen utan problem då det är så korta dagar men att ha delad tur både Lördag & Söndag känns väl.. Ja inte jättelockande :)
 
Nåväl, Helgen har varit skön och avkopplande ! Vi har ätit god mat, slappat, Jag har haft drinkkväll med Tove och Emil har varit på skoterutflykt.
 
Nu MÅSTE jag peppa igång mig själv till att börja städa !! Ska hinna dammtorka aaaaasnoga hela nedervåningen, dammsuga, duscha, laga mat och motionera Oden för att inte glömma - Se på hem till gården. Sen är det dags för jobb !
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0