Fredag !

Kylan har kommit tillbaka och termometern visar -10 trots strålande sol =/ Trist, Jag hade lätt kunnat ta vår redan nu :)
 
Nåja, Idag är det jobb enligt nytt schema då jag går över på min egnaa tjänst idag. Det innebär att jag börjar först kl16 och så sent är jag inte van att börja ! :D I vanliga fall är det nog jättebra så man hinner få en massa gjort hemma innan man börjar men eftersom jag fortfarande är så pass förkyld har jag tagit det lungt istället hela förmiddan så det har blivit lite segt att bara sitta och vänta på att börja :p
 
Mitt schema börjar föresten med ledigvecka + att jag är ledig nu i helgen så jag siktar på att få lite gjort på inredningsfronten här hemma :)
 
Nu ska vi iaf ut på promenad, Jag och lillgubben.
 
Ute och sträcker på musklerna :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0