Fredag !

Fredag idag, Inte för att det spelar mig någon roll.. Är mitt uppe i jobbveckan med ikväll och hela helgen framför mig ;)
 
Nu idag blir en lite längre dag än vanligt då vi först har Ap-Möte kl 12.30 som brukar vara ungefär till kl 14 och sen börjar jag ju jobba kl 16 så då ids jag nog inte åka hem däremellan så kanske tigger jag mig en kopp kaffe hos nån, åker till Emils jobb eller liknande :)
 
Nåja.. Nästa vecka blir garanterat rolig så den ser jag fram emot ! Först lite välförtjänt ledighet på hemmaplan som fömodligen kommer gå åt till typ städning etc ;) Men på Onsdag åker jag till Luleå för lite nöjen & shopping !
 
Ska bla. göra ett pass inför våran kommande Londonresa, storhandla en jäkla massa mat & hundmat. Det var shoppingdelen av resan och på nöjesfronten ska jag ut och äta med mina Maid-Tjejer på Onsdag och på Torsdag förmiddag ska jag hälsa på Tilde & Lille charlie ! :) Ska försöka hitta på lite annat kul oxå men på Fredag eftermiddag bär det av hemmåt i sällskap med Systern som ska komma hit och som vanligt hjälpa till med lite Renovate & Fix ;) Gör ett pitstop på Vippabacken där vi stämt middagsdate med kusin Camilla !
 
Anyhoo, Det blir ju jättekul alltidhop och roligt att ha nåt att se fram emot. Blödig som man är har jag dock hållit på i flera dar och gosa ihjäl Oden och fråga huuur han ska klara sig utan Mamma ?!.. Okey jag ska sakna Emil litegrann oxå ;)
 
 
JAJA ! Nu måste jag göra mig klar inför jobb !
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0