En dålig vana.

Jag har lagt mig till med en ovana, en lyxig sådan. Jag sover nämligen 12 timmar varenda natt och det är ju sjukt.. Sjukt med tanke på att jag ändå är trött så jag börjar misstänka att jag, just det - Sover för mycket !
 
Oftast stiger man ju ändå upp nångång på morgonen för att dricka vatten, gå på toa, gå ut med hunden eller nåt sånt och då är jag alltid pigg men ändå går jag och sover flera timmar till igen.
 
Så idag har jag stigit upp galet tidigt (tycker jag då) Strax efter 07 för att vara mer exakt och nu är jag så jäävla trött och undrar varför jag utsätter mig för detta ;) Nåja.. En kopp kaffe på det här så går det säkert bra. Jag ska städa, tvätta, laga mat, motionera Oden och se på hem till gården så det är väl lika bra att jag steg upp i tid :)
 
Ikväll jobbar jag 16-20 och sen tar jag helg igen :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0