HELG !

Äntligen är det helg ! :)
 
Känner mig lite irriterad dock på att.. Ja ni vet, På varje arbetsplats finns det alltid några latmaskar. Slöa jävlar som bara drar fötterna efter sig och inte gör ett skit mer än det absolut mest grundläggande - Om ens det. Sen är det så att inom vården har man ofta individuella löner, Dvs olika löner på alla baserat på vad man har för utbildning och hur lång arbetslivserfarenhet man har och det kan göra mig galen när man vet att nån korkad jöns som inte har en aning om vad dem pysslar med, skiter i sitt jobb och lämnar allt åt andra sen dessutom får mer pengar för det än såna som verkligen anstränger sig för att hinna med allt och lite till. Såna som tar sitt ansvar och ser vad som behöver göras utan att försöka smita undan.
 
Hoff, Nåja. Jag har då kommit hem för ett tag sen och tror jag ska lägga mig å vila en stund innan man sätter igång igen. Jag ska laga middag, diska, dammsuga, skura, damma mattorna och städa toan. SÅ egentligen har jag ju inte alls tid med nån vila, Man blir så lat då och sover alltid längre än vad man tänkt ;D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0