Grattis till mig !

Idag fick jag beskedet att jag har fått en fast tjänst på det stället jag jobbat sen i Juni. Man kan verkligen säga att jag gled in på ett bananskal i vårdyrket som annars brukar kännetecknas av osäkra och lååånga perioder av springvickande. Jag däremot fick ett vikariat utan att ha sökt det, hade turen att trivas som fisken i vattnet och komma så lägligt att jag gått på en fast rad i 8 månader, Ska jobba på den Februari ut och sen går jag över på min alldeles egna fasta tjänst. Känns gött !
 
Det är en 50% tjänst med ungefär världens bästa schema. Nämligen 7/7. Jobbar varannan vecka och är ledig varannan. Då kan man ju jobba extra på sina lediga veckor antingen på samma jobb eller ett annat, plugga eller bara leka hemmafru. Under sommaren kommer jag mest troligt jobba mer iaf under semestertiderna.
 
Schemat ser ut sådär:
Måndag kl: 16-20
Tisdag kl: 16-20
Onsdag kl: 16-20
Torsdag kl: 16-20
Fredag kl: 16-20
Lördag kl: 7-12 och sen 16.30-20
Söndag kl: 7-12 och sen 16.30-20
 
Ledig en vecka och så fortsätter det :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0