1 Januari, 2013

Hej och Gott nytt år på er !
 
 
Vårat firande igår blev av det lugnare slaget, Först hade vi bestämt att bara vara hemma men efter att vi ätit god middag och jag tagit några vinglas kändes det ändå som att nånting ville man ju göra så vi åkte till Tove & Knalli och umgicks med dem fram till tolvslaget då vi gick ut och tittade på fyrverkerierna och sen begav vi oss hemåt eftersom Tove skulle upp och jobba förmiddag idag :)
 
På dagen var vi i Pajala på lite affärer, käkade Pizza etc så det var ju kul för ovanlighetens skull att vi kunde åka tillsammans nånstans, Annars blir det oftast så att jag åker själv på veckorna då jag är ledig.
 
Idag då, Har det inte hänt så mycket speciellt, Vi har haft besök av Emils syster med familj så då blev det lite kaffe och fika.
 
Nu ska vi gå ut på en promenad och sen blir det en tidig kväll, Skönt :) Jag har en låång jobbdag imorn så då är det skönt att vara utvilad.
 
 
GODNATT !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0