Helgen

Nu är glada helgen slut, slut slut !
 
En rätt så härlig helg har det varit ! På Fredagen åkte vi till Pajala mest egentligen för att äta nåt gott. Lunchbuffé för Emil och en Pizza för mig. Sedan gjorde vi lite ärenden som att handla och så... Smakade ett par nyheter oxå vilket alltid är kul :)
 
Smakade Loka Lemon Pie och den var ju lite mysko, Först helt besk skarp citronsmak men sen kom det som en len gräddig vaniljsmak på slutet. Vet inte om jag kommer köpa den fler gånger direkt men är sugen på att prova dem andra oxå :)
 
Vad gäller glassarna vet jag inte om jag kan ge nåt korrekt betyg då jag var så mätt när jag åt att jag inte riktigt kunde njuta av dem men Creme Bruléen var väl i sötaste laget och kanske inte så mycket för mig då jag inte gillar kolasås. Den andra tyckte jag det var synd att den hade mörkt chokladöverdrag men det var jättegott med tranbärssåsen i och lite speciellt med marängerna :)
 
--
Annars har helgen bjudit på fint väder, grillat god mat och tagit det lungt. Idag kom det ett par killar hit och lämnade av ett kylskåp som jag fått i present av Mamma & Mattias.. Jättebra då vårat gamla börjar ge upp :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0