Fullspäckad vecka !

Denna vecka är det verkligen fullt upp, Man hinner inte direkt vila upp sig innan nästa jobbvecka men samtidigt är det ju bra att man passar på å får saker gjorda när man är ledig.
 
Igår var jag bara hemma och bakade, städade lite och hade besök av Camilla. Åkte och handlade på eftermiddagen och sen var jag mest slutkörd & jäkligt förkyld resten av kvällen.
 
Idag ska jag, eller snarare ikväll ska jag jobba extra så nu blir det en promenad med Oden och fixa någon mat innan jag börjar.
 
Imorgon skall vi kl 8 på morgonen befinna oss i Gällivare på deras Djurklinik där Oden ska få göra en Gastroskopi så vi kanske - förhoppningsvis kan få någon klarhet i vad det är som gör att han ibland får sina problem med magen. Det innebär att han inte får äta någon mat ikväll eller imorgonbitti vilket känns hemskt och plågsamt även om man vet att det inte går någon nöd på honom. Väl på kliniken kan han ju få både dropp och smärtstillande om det behövs men jag känner mig ändå jättenervös. Om inte magen är nog tom måste man vänta några timmar och göra ett nytt försök.. I värsta fall måste vi stanna över natten i Gällivare för att göra om undersökningen på Torsdag. Det hoppas jag dock verkligen att vi ska slippa.
 
Nåja.. Jag hoppas att allt går bra, att vi får veta vad felet är men samtidigt att det verkligen inte är något allvarligt.
 
På Torsdag har jag en tom dag i min kalender men på Fredag har jag en tid på Pajala Vc kl 10, Personalmöte på jobbet kl 12.30 och när Emil slutar jobbet åker vi mot Luleå där vi ska vara till på Måndag.
 
Eftersom jag jobbar när jag fyller år ska vi fira min födelsedag på Lördagen, handla, göra ärenden, umgås och fixa ett pass åt Emil så säkert blir det en rolig helg men det känns inte som att jag kan tänka på det förrän veterinärbesöket är över.


Kommentarer
Emma

Kan då verkligen säga att dom på Lapplands djurklinik var super bra..
Jätte noga och jätte trevliga å skit bra med hunden. Vi kastrerade ju Neo där så.
Hoppas ni har samma tur som vi med personalen bara :D

Hör av dig under helgen om du råkar ha lite ledig tid över... Så kanske vi kan ta en fika eller nått?

2013-04-16 @ 16:16:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0