En lyckad dag

Åh.. Nu är jag trött efter en lång men rolig dag !
 
Sov som en jävla kratta inatt, har drömt tusen drömmar, vaknat av huvudvärk och alla jävla timmerbilar som dundrar förbi utanför vårat fönster etc. Steg upp vid 06 imorse och har hållt igång sedan dess..
 
Först åkte jag och städade ur bilen innan jag hämtade upp Tove, Tankade och sen begav vi oss till Haparanda dit det är ca 14 mil och VÄRLDENS sämsta väg. Fyfan.. Nåja, Bilen höll och fram kom vi.
 
Kollade in nya köpcentret där som inte är så nytt längre men jag vart positivt överaskad - Där fanns ju H&M, Gina, Vero moda, Jack & jones, Kappahl, Lindex och en massa annat bla en finsk klädaffär som hade såååå mycket fint ! H&M's utbud där var för övrigt sjukt bra. Jag köpte ett par byxor till jobbet, ett linne, vantar, en tröja åsså åt vi på Subway <3
 
Inne på IKEA fick oxå några småsaker följa med, shoppade lite huvudvärkstabletter på  Apoteket, stod emot alla frestelser inne på Iittala Outlet däremot inte på Candy Worl och sen började vi resan hemåt igen.
 
Nu är jag så lagom trött, Ska rasta gubben och ge honom kvällsmat så ska jag lägga mig och kramas med min stora gubbe. Imorn blir det jobb ! Godnatt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0