Som om vi inte hade nog med saker.

Hej ! Long time no see..
 
Jag har just tömt min kamera så här kommer till att börja med lite bilder på vad vi köpte på Loppisen förra helgen :)
 
Främre kannan på bilen är den Emil köpte nu senast
Och så denna 3-vånings kakburk i samma design som vårat brödfat :)
 
Sen har jag nån såndär mysko tur.. Flera år i rad nu har jag redan innan loppisen bestämt vad jag i första hand ska leta efter.. Ett år var det min blåa askkopp på fot, nästa år en negressbyst i gips och nu i år tavlan med Zigenarflickan.. Varje år hittar jag detta inom 2 minuter efter att jag kommit in typ då det alltid funnits vid det första bordet.. Skumt :)
 
Här är då årets fynd:
 
Ytterligare 2 små tavlor.
 
Denna bild är tagen från internet men jag köpte iaf en sånhär spelande julkyrka med belysning inuti, har varit på jakt efter en sån länge :)
 
Jag har inte hunnit ta någon bild på negressen jag köpte nu senast så ni får en bild på den jag köpte förra året så länge.. Den är ju oxå fin :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0