Regn och bara regn

Nu tycker jag faktiskt att det kan sluta regna så jag nån gång kan få damma mina mattor och vädra sängkläderna. Börjar kännas äckligt här inne för en vädringslover like me ;)
 
Nåja... Igår bakade jag en morotskaka som vart fruktansvärt god - Leila's recept om någon undrar. Idag har jag typ tvättat, diskat, motionerat mig & hunden... Och inte så mycket mer vad jag kan komma på.
 
Hursomhelst så kom mitt paket från Zmaka.se hem idag så det var roligt och jag ska provalaga nåt nytt till middag.. Svårt när man ska börja använda en krydda man inte ens vet hur den smakar eller hur man ska tillaga den etc, Tur man har internet då :p
 
Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa lite i min bok :) Hoppas jag och baby kan ta oss i kragen och göra nån nytta ikväll.. Nivet när man har ett hus tar sakerna på Att-göra-listan aaaaldrig slut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0