My Hometown

Idag känns som en bra dag, Vi ska nämligen åka till Luleå i eftermiddag :)
 
Största dragplåstret är väl den enorma loppisen i arcushallen som jag traditionsenligt skall besöka sen behöver vi förstås handla mat åt både Oden och oss själva. Jag tänkte tillochmed så smått börja lite med julklapparna ;)
 
Vi kan inte åka förrän efter 16 när Emil slutar jobbet men det är nog lika bra för jag har endel att hinna med innan.. Typ att ta hand om diskberget i köket, vattna blommorna och städa färdigt.. Tog hela nedervåningen idag så har övervåningen kvar då. Duscha måste jag oxå.. Och motionera Oden. Och och och... Det är nog bäst att jag sätter igång :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0