Torsdag

Ååh, Jag som såg så mycket fram emot att vara ledig idag.. Hade skrivit en hel lista med saker som skulle göras och så kommer jag på att jag har den där finska-kursen.. Visstvisst den är bara på två timmar men det tar ju ändå upp typ hela dan för först var jag tvungen att stiga upp flera timmar tidigare än vad jag skulle ha gjort annars bara för att hinna elda, duscha, göra mig klar, vara ut med oden, sopa av bilen skrapa rutor... Ja ni fattar poängen.
 
Sen ska jag fara och lämna Oden på Emils jobb, Vara på kursen, handla mat, hämta Oden igen, åka hem och så är det hipsvips redan dags att laga middag, diska, slappa och så var det kväll och där var den dagen med inget vettigt gjort.
 
 
Hmpf... Nåja. Jag har bokat en besiktningstid till min bil iaf. Det är ju alltid något :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0