Söndag

Vädret är schizofrent... I Fredags var det -14 och ett vackert vinterlandskap ute. På lördag blev det plusgrader och sen har regnet öst ner och gjort hela världen grå, isig och slaskig. Jag som hade så himla mycket julkänslor och skulle börja pynta till veckan.. Där försvann ju den lusten.
 
Nåja.. Idag är det Fars dag och jag har gjort en tårta åt Emil, körde på köpesvarianten med färdiga bottnar, chokladpudding på första lagret, hallon på andra och runt om bredde jag lemoncurdvispgrädde. Det vart väl ganska gott..Japp, Jag har ätit det första söta nu under min detox.. 1,5 vecka helt utan och så ska jag fortsätta nu igen.
 
I Nuläget funderar jag mest på vad jag ska hitta på till middag ? Och vad vi ska ha i våra matlådor imorn. Bäst att jag undersöker vad kyl & frys har att erbjuda. Igår blev det lasagne iaf så jag kanske kör på nåt enklare idag.. Typ fiskpinnar :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0