Something New

Ni vet att jag har nyhetstourettes... Såg några nyheter på affären och kunde såklart inte hålla mig från att köpa med dem hem :)
 
Har ni föresten smakat glöggen jag tipsade om för ett tag sen ännu ?
Den med Hallon/Lakritssmak ? Om inte så gööör det nu förtusan, den var asgod !
 
Ah men på tal om glögg då, En annan av Saturnus nyheter i år är glögg med Whiskeysmak så den ska jag provsmaka vid något lämpligt tillfälle :)
 
Sen har Delicato kommit ut med några nya Chokladbollar i olika smaker.
 
 
 
Här på våran affär fanns bara Dumle & Turkisk Peppar så Lakritslover som man är valde jag turkisk peppar.. Är mycket nyfiken på vad den ska smaka :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0