Måndag

Måndag, Ny vecka och det går fortfarande bra med min nyttiga nystart ! Inte en endaste liten kaka eller bulle, inge glass, inge läsk inget ! Har smakat 2 sockerfria godisar och ätit lite chips fast det får jag ju eftersom det är socker och koffein jag ska ha helt uppehåll från.. Chips & skräpmat har jag tänkt att jag nån enstaka gång kan äta lite av.
 
Kaffet är svårare eftersom det är en sån inrotad vana.. Tex om jag jobbar förmiddag dricker jag en kopp direkt jag kommer till jobbet, en till efter rapporten, en på morgonfikat, en på lunchen, en på eftermiddagsfikat och kanske nån liten kopp däremellan så då sitter man där med en kopp vatten och känner sig som att nåt verkligen fattas :)
 
Nåja.. So far so good, är faktiskt stolt över mig själv :)
 
Idag är jag ledig och har tvättat lite kläder, varit ute med Oden, bakat Valnötsbröd och nu ska jag börja med middagen som idag blir Lax med potatis och vitvinssås + sallad.
 
HoppasHoppasHoppas att säsong 2,3 och 4 av Dexter har kommit på posten idag så vi äntligen kan fortsätta kolla !! :D Annars lär det inte hända så mycket mer ikväll.. Är ledig imorgon oxå så städningen tar jag nog då :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0