Torsdag

Åååh vad jag längtar tills imorgon typ kl16 ! Varför ? Ja inte för något mer speciellt än att denna arbetsvecka då är över.. Sen blir nästa vecka lugn :)

Ska verkligen komma ihåg att ringa Vårdcentralen imorgonbitti så jag får en tid att kolla upp min handled, Har ju haft problem med den nu.. Ja sen i höstas säkert men aldrig kollat upp det. Jag har fått en stor hård knöl inne där mitt vart lederna går från handled till hand vilket gör att jag jäkligt lätt får jäkligt ont i handleden och dessutom går den numer inte att böja upp.. Nivet - Man kan ju böja handen uppåt i ca 90 grader men inte denna hand, Får bara upp den i typ 45 så hela leden är ihopstelnad. Inte bra kan jag tänka mig.. Får se vad dem säger.

Idag har då bara bestått av jobb.. Kom hem vid 17 och har inte gjort mer än att duscha, äta och ha telefonmaraton med Emil, Sandra och Milla. Nu ska jag hoppa i säng och sova riktigt gott så jag vaknar utvilad inför morgondagen.. Värsta dagen på hela schemat. Blu


Godnatt & Sov Gott :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0