Surt sa räven

Jahapp, Då var man hemma idag oxå.. Äntligen är det lite bättre med förkylningen och jag har kunnat sova hela natten MEN då får jag migrän istället. Fyfan vad jag ska jobba till veckan för att tjäna tillbaka alla förlorade timmar ! Bara för att jag säger så kommer det väl bara rasa in avbokningar :s

Nu har jag iaf nyss betalat bort månadens alla räkningar och inte vart det många slantar kvar, Gu så skönt att snart få åtminstone lite bättre lön :) Och att skattepengarna snart kommer tjohoo :)


Annars ligger jag mest och läser, Håller just nu på med Den gröna milen som ju såklart är skitbra.. Vad sugen jag blev på att hyra film nu :) Kanske gör det ikväll, ska till Mamma och dem och slappa å slippa laga mat själv och dem har sådär att man kan hyra direkt i tvn vilket passar en sjuk latmask som mig ypperligt :)





Är man ingen bokmal är det åtminstone ett måste att ha sett filmen :) Sjukt bra !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0