Provsmakaren

Jag har i vanliga ordning smakat på lite nyheter i gottehyllorna och tänkte ge dem mitt betyg..

Vi kan börja med Olw's nyhet Solo's


Jag har smakat Sourcream & Onion och Sourcream Ranch och jag undrar bara varför dem har börjat tillverka dessa chips över huvudtaget? Pringles finns ju redan och dem är 7 resor godare så.. Jag tror inte att dessa blir långvariga faktiskt.
2/5 Poäng

Sen har ni väl sett Olw's Limited Edition serie "Taste of America" Jag har bara smakat ett par av chipsen, Nämligen Texas Grilled Cheese & Onion som jag redan har hunnit sätta i mig några påsar av - I love them :) Särskilt med en av dem nya dipperna som jag snart kommer till - Där kan man verkligen säga att smakerna gifter sig i munnen !


Jag tycker att dem är jättegoda men faktiskt ganska lama i smaken så dem kräver nästan en god dipp för att blir riktigt fulländade.. Dem får ändå 4/5 poäng !

Och så till dipperna då, Vi kan börja med den äckliga, Cheese & Chili

Jag tycker att den är alldeles för stark, Seriöst alltså.. Det bara brände i munnen och tog över precis all smak. Jag ville inte ens äta upp den utan fick slänga den. 0/5 Poäng.

Och så den som är så sjuuukt god till Texas-Chipsen, America BBQ

Visst är den oxå ganska kryddig men samtidigt väldigt fräsch och nästan lite söt i smaken. Mums mums mums ! 5/5 poäng !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0