Oteknisk jamen nanting.

Godmorgon ! Jag är trött som en grobian bara för att jag låg och läste bok halva natten igår å ändå var tvungen att stiga upp tidigt och promenera lillhjärtat. Sen har jag kämpat med att lära mig min nya telefon.. Fick den ju i Fredags men har inte startat den förrän idag.. Kände att jag behövde vara koncentrerad och full av tålamod, Det var nog smart tänkt för lätt var det inte.

Nåja.. Med tiden skall jag nog lära mig !

Idag var planen att storstäda.. Hela lägenheten är full i sand, damm, hundhår och annat skit men än har jag inte tagit mig längre än att hänga ut sängkläderna på vädring. Kan ha att göra med den låga energinivån men jag måste ta tag i det idag.. Jobb resten av veckan och på Fredag åker jag upp till byn.


Ska kila ner i tvättstugan å se om de finns nån tid åt mig idag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0