Måndag

Hej ! Long time no see...

Nu är jag hemma igen ! Helgen har som ni kanske vet spenderats uppe i Korpis. En morgon insåg vi att vi var insnöade.. Emil fick ta fram traktorn och skotta hela vägen så vi kom ut med våra sommardäcksbeklädda bilar, Sedan köra dem 1,6 milen från Fällan på 2an eller 3an som högst i djupsnön med bara blöt lera under ! Såå pga vädret bestämde jag mig för att inte åka till Luleå förrän idag och det var då tur... Idag var det dock glashalt på vägarna så jag satt på Emils jobb tills solen kommit fram nog för att smälta isen :)

Vi har inte gjort så mycket speciellt under helgen.. Blivit besatta av att spela Alfapet typ :D

Nåja.. Jag kom hem idag strax före lunch då, kastade i mig lite mat och for till jobbet, direkt därifrån for jag till Gammelstan för att lämna tillbaka bilen och äta middag. Har även tankat och handlat mat så då har man det bortgjort :) Jobbar jävligt mycket denna vecka så jag lär väl inte orka göra så mycket nytta när jag kommer hem övriga dagar.

Nu ska jag bara fixa lite smågrejs åsen blir det sängen, Är sååå trött :)


Kommentarer
Emma

Jag kikar förbi till helgen ifall du inte planerat något annat såklart :P

2012-05-08 @ 14:58:12
URL: http://emmnie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0