Lördag !

Godmorning !

Lördag, vackert väder.. Och jag är fortfarande sjuk. Ursäkta mitt gnäll men jag är så jävla less !

Det är utställning just nu på Biltema och sen är det den sedvanliga cruisingen men det blir inget av det för mig, Emil och alla dem där uppifrån hade bestämt sig för att inte fara ändå. Visst kan det ändras till kvällen men.. Det känns inte som nån jätteförlust ändå.. Jag måste bli frisk och har mycket annat viktigt att göra.

Nivet.. Eller nä ni vet inte för jag har inte berättat det ännu men jag flyttar om 2 veckor.. Såå, Det är endel pack & fix som står på agendan. Har sorterat ut en massa grejer som jag skall lämna till Myrorna, endel skrot ska slängas bort och sådär. Jag behöver även vara till Storheden i syftet att handla men det är då ingen ide nu under dagen när utställningen är för då kommer man sig nog inte fram nånstans så jag kanske tar det ikväll då :)

Igår for jag till Mamma och dem och åt middag, Sen vart det för tidigt morsdagsfika, lite chips på det och låg med Emmeli i varsin ände av soffan och Wordfeudade med varandra så det vart lungt med andra ord.

Nu ska jag slänga mig i soffan och fortsätta med min bok :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0