Lite Beautytips !

Jag tänkte tipsa er om 2 produkter jag börjat använda och tycker är riktigt bra !

Först ut är The Bodyshops Citron bodyscrub. Den är för normal till torr hud (deras övriga skrubber är bara till normal hud) men denna innehåller bla citronkärnolja så man blir alldeles mjuk och len efteråt. Dessutom luktar den uuunderbart !


195 kr kostar den.

Nästa grej är en ekologisk ansiktskräm från Sasco gjord på bla 60% aloe vera, morotsextrakt och E-vitamin. Den luktar väldigt fräscht, går snabbt in i huden, den återfuktar jättebra utan att göra huden fet så man blir riktigt mjuk & len samt får fin lyster.


På bodystore.se kostar den 133 kr för 60 ml vilket jag tycker är ganska dyrt men bra produkter kostar ju och den är dessutom dryg så.. Jag tycker nog den är värd det :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0