Hejåhå

Nä nu säger vi Godnatt ! Ska bara ut på dagens sista promenad så får man äntligen sova sen :)

Den här dagen har kännts så himla lång & seg. Jag har åtminstone hunnit lära mig min telefon lite hyffsat sådär och så har jag städat.. Dammsugit, skurat, dammat mattor, skrubbat badrummet etc. Och läst ut min älskade bok ååh vad bra den vaaar ! <3

Imorn får vi lite sovmorgon eftersom jag tagit ledigt före lunch för att vi ska till vetrinären 10.30. Oden har egentligen börjat äta bra igen nu men man vill ju ändå veta ifall det finns nån orsak till att han ätit dålgit senaste tiden och ifall det skulle komma tillbaka. Om inte annat är det ju sist i höstas vi var på en Hälsokontroll med honom så det är ju lika bra att dem får kolla igenom ordentligt så att allt är bra :)


Godnatt !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0