"Fredag"

Det känns onekligen som Fredag idag vilket det säkert är för många oxå men jag får tyvärr ingen klämdag på den riktiga Fredagen utan får tack vackert pallra mig iväg och arbeta lite ;) Men imorn är jag åtminstone ledig :)

Efter jobbet idag åkte jag förbi apoteket, willys och systemet. På systemet hade dem lägligt nog problemet att dem inte kunde ta emot kortbetalningar och hur många använder kontanter nowadays egentligen ? Kan säga att det var lite kaosartad stämning där i dem växande köerna strax efter lunchtid, sista arbetsdagen inför långhelg etc ;)

Nu sitter jag bara och väntar på att mina killar ska dyka upp, förhoppningvis kommer dem inte allt för sent för jag är hungrig och tänkte slippa laga middag två gånger idag.. Har därför planerat in ett Max-besök så fort dem anländer =)



Kommentarer
Tilde

Jaa snart så flyttar vi båda till hus! Så najs! :) ja men det är säkert fint:) annars så kan man göra det fint!:) ja det är bara att skriva när du kan, jag är typ alltid ledig haha;)

2012-05-18 @ 20:12:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0