Yihooo

Jag vet inte om det är jag som är knäpp eller vad men imorse regnade det som faan ute och det fick mig att bli på jättebra humör och få värsta sommarkänslorna haha :D Iofs har jag alltid älskat när det regnar, det är mysigt, luktar gott och luften blir så härlig.. Dessutom kan det ju inte regna på vintern så logiskt sett borde det vara normalt att få sommar eller åtminstone vårkänslor av det :)

Nu ikväll har jag då fortsatt med mina sommarkänslor och suttit på blocket och drömt & dregglar över alla fina bilar. Tänk om jag nån gång oxå har ett fast jobb med månadslön så jag kan ta ett lån och köpa mig en fiin gammal kärra :)

Fortsätter med att vara på bra humör eftersom jag har en kort, skön och enkel dag imorgon på jobbet :) Visserligen tänker jag tacka ja om jag blir tillfrågad om mer jobb men det känns bättre när man väljer själv att jobba mer än när man har det schemalagt. Pengar är ju alltid välkommer och på tal om det får vi lön imoooorn !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0