What the Fuck !

Seriöst så är det så jääävla synd om mig idag ! Det är Lördag, En helt ledig lördag för bara mig själv - Med strålande sol och varmt väder dessutom men själv har man dragit ner persienner och rullgardiner för att ljuset sakta men säkert slaktar mitt huvud.

Jag hade så många planer idag.. Gå på stan, Åka till Storheden, Hälsa på i Gstad, Baka, Städa.. Ja jag hade så många alternativ, Alla lockande på sitt sätt men istället steg jag upp och dog en smula. La mig på spikmattan, svepte en alvdeon brus, masserade min nacke med Aloe Vera heat, dog lite mer och gick å sov i 3 timmar.

Huvudvärken är kvar. Men illamåendet har som tur var gett med sig så jag kunnat äta och dricka en treo. Nu har jag kokat kaffe oxå, Får se om min mage vill ha det men jag hoppas att koffeinet ska hjälpa mitt huvud lite.


Baah.. Life sucks. Det här är verkligen olidligt. Så fort det går över ska jag hyr film och köpa godis i mängder.. Springa runt som en yr höna och städa... Och imorn blir det våfflor hos Mamsen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0