Tisdag

Åhhh, Något mör jag är efter denna dag då !

Som vanligt var det tungt att slita sig upp ur en varm go säng på morgonen men det gick ;) Jobbade ett par timmar och sedan stod biltvätt på schemat så nu är den blank och fin.. Ett tag iaf :) Det är ju som omöjligt att ha en ren bil den här årstiden men nu har jag förhoppningsvis fått bort allt salt och skit för denna säsong !

Åkte vidare mot Storheden och köpte lite bra å ha grejer, Vidare mot Mamma där jag städat en hel massa och så tog vi hem middag från Max som till min STORA besvikelse hade tagit bort Spicy Cheddar från menyn och ersatt den med den nya Bacon Guacamole som skulle vara såå mycket godare. Det var den INTE. Väldigt smaklös om ni frågar mig och ganska konstigt komponerad. Guacamole och bacon hör inte ihop och så hade det väl passat bättre med en tacokryddad burgare isåfall eller åtminstone nån mer tacoliknande dressing än den som var på ? Till råga på det fick jag en Hot Creole dressing till stripsen trots att jag skulle ha en Green & Garlic. Jävla klåpare.

Har kommit hem nu för nån timme sen och tagit tag i disken, packat grejer jag sålt på Tradera och fixat med gardinerna jag tvättade igår. Nu vill jag bara dö, alternativt befinna mig på ett spa. Snart får jag sova iaf :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0