Söndag

Då var helgen slut igen !

Mina killar har åkt hem för någon timme sen och jag har just städat undan här, Det blir ju så mycket grejer framplockade, mer disk osv när man är fler än en ;) Dessutom har Oden börjat släppa sin vinterpäls så nu har jag dammsugit hela lägenheten + soffan, hans sängar, vädrat hans filtar & kuddar osv från allt hår.


Tidigare idag har vi varit ute på långprommis i finvädret, hälsat på samt fikat hos Mamsen & company och sedan vart det hämtmat till middag - Gopizza :)

Inte så mycket mer har hänt och mer lär det väl inte hända ikväll ;p Jag ska bara duscha och se sista avsnittet av Äkta Människor, Ska bli sååå spännande att se hur det går samtidigt som jag verkligen inte vill att det ska sluta :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0