Slut som artist

Åh.. NU är jag slut !

Steg upp före 06 imorse, tog en extra tidig buss till jobbet, har jobbat närmare 9 timmar utan rast, kommit hem ätit och fortsatt städa hemma. D Ö D.

Sitter nu och äter middag för andra gången idag, var så hungrig ! Ska bänka mig vid tvn nu och bara slappa.. Har en lika tung dag imorn, och även nästa dag så att fylla på depåerna lite behövs.

Har smakat två nya färdiga pastarätter, Dem hade dem på extrapris i veckan och jag tänkte att ja det kan ju va bra att ha hemma.


Pasta med mozarella, körbärstomater, spenat och baslika. Mums mums mums säger jag bara, väldigt krämig och god !!


Pasta med köttfärssås, grillad paprika och mozarella. Blä blä blä. Smakar äckligt, bläig spagetti, köttfärssåsen är mer en.. soppa eller buljong med ytterst lite kött. Den grillade paprikan är inte så grillad och några tomater som på bilden ser jag inte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0