Måndag

Måndag, Ny vecka och jag har redan börjat nedräkningen till helgen som alltid när jag ska åka till Emil eller han ska komma hit :) Det är så skönt när man har nåt riktigt roligt att se fram emot varje dag, Veckan går så mycket snabbare och enklare då när man varje morgon innan jobbet tänker "Efter idag är det bara 4 dar kvar, 3" osv :)

Idag har jag jobbat 9-15 och regnet har bokstavligt talat öööst ner hela dagen, Tror det smälte bort en hel del snö av det och sen kom solen fram sådär på eftermiddagen :) Jag hade tänkt tvätta men det fanns inga lediga tider idag så istället har jag tvättat lite gardiner som ändå inte tål maskintvätt i badkaret.

Just nu sitter jag och kollar på Familjen annorlunda och sen ska jag bara diska och sådär, Blir en tidig kväll så man kanske är lite piggare imorn än vad jag var imorse :) Då blir det en kort jobbdag, eventuellt tvätta bilen på jobbet och sen ska jag åka iväg till Mamma och hjälpa henne att städa inför hennes 50års kalas. Ska även till Storheden och handla lite grejer inför helgen typ sopsäckar och sånt.


Men nu ska jag återvända till tvn :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0