Helg

Hej !



Nu är det ju sena natten, Ska bara dricka en kopp te så hoppar jag nog i säng sen.. Är inte sådär sov-trött riktigt men blir kanske det när jag lägger mig. Har just sett Nyckeln till Frihet eller The Shawshank Redemption som den heter som ju helt klart är en av världens bästa filmer :)

Annars har jag jobbat till strax efter 13 idag, Har känt mig som småkrasslig och seg hela dagen så jag hoppas på att inte bli sjuk eller nåt sånt men nu känns det nästan så. Har då haft en jobbig jävla huvudvärk så på eftermiddagen la jag mig på soffan och råkade sova närmare två timmar, Inte så smart. Den värsta huvudvärken gick visserligen över men sen har jag haft såndär seg ihängande värk hela kvällen ändå så.

Imorgon hade jag nästan tänkt åka in till stan och shoppa lite men jag får se, Beror på helt vad jag har lust med då.. Tappade sugen lite när jag kom på att det var löningshelg, Är så drygt med allt folk.


Menmenmen, Nu blir det Godnatt !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0