Godnatterss !

Värst vad den här veckan gick fort då ? Redan Torsdag imorn å ja har då inte hunnit göra nånting vad jag vet ?

Jaja, Jag ska då vara hemma i helgen dvs inga gubbar att längta efter så då spelar de ingen roll om veckan går fort eller sakta.

Idaag.. Har jag jobbat lite, hjälpt Åsa en sväng efter min egen kund och sen slutat. Prompade iväg till affären här på Porsön och handlade nå småtjaffs.. Vilket jag gjort varje dag denna vecka och det blir fan dyrt att hålla på så. Lite flingor här och lite frukt där, ett paket juice och bröd nästa dag åsså slinker det med lite grejer man inte ens skulle ha varenda gång. Hmmpf.. Ska fara till Storheden och handla som vanligt i helgen istället... Och så funderar jag på att shoppa mig lite nya sommarkläder, Det hade kommit in några fina plagg på H&M såg jag och så vill jag ha nya skor :)


Nej, Hopp i säng nu så man får sin skönhetssöm. Jobbar 8-15 imorn :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0