<3

Åh.. Vilken rolig Lördag. Här har man förväntat sig att vara själv hemma hela helgen så ringde Emil igårkväll och sa att han skulle komma hit till Luleå för att köpa en bil idag.

Steg upp tidigt imorse å tur var väl det för att när jag ringde Emil vid 8:30 bara för att fråga om dem börjat åka så sa han att "Ja vi svänger in på gården nu" och där stod jag i morgonrock helt nyvaken ;D

Han som sålde bilen hade inte tid förrän vid 16-17 så vi har bara slappat å haft det skönt hela dagen, Ätit från Max har vi oxå gjort.. Samt varit på godishuset å shoppat ;) Emil äter ju som ni kanske förstår jävligt mycket snabbare än mig så jag hade inte ens ätit upp mina pommes när han ätit upp sina samt halva sin hamburgare när han säger att "Kan du kolla på din hamburgare för den här smakar inge Umami alls?" (Jag hade tagit en spicy cheddar och han en Umami så hinner han ändå glufsa i sig halva burgarn innan han märker att det är helt fel) Nåja.. Jag vart då mätt på en halv burgare men nu är jag hungrig som fan igen, Orkar inte laga nån mat så det blir nudlar.

Och eftersom nu både igår och idag har gått åt till att ha roligt ligger jag jävligt mycket efter med mina "måsten" å får väl försöka få allt gjort imorn. Det ska handlas mat, tvättas kläder, byta sängkläder, slänga sopor, dammsuga, skura, diska ett berg. Ja allt som jag skjutit på i veckan ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0