Torsdag

Oj vad dagarna springer iväg, Redan Torsdag !

Idag har jag varit ledig och gjort lite nytta hemma som att dammsuga, skura, tvätta osv. Tog sen med mig alla sopor och ett gäng jackor och åkte till korpis. Jag håller på med projekt att tvätta alla Emils jackor som skall hängas undan för sommaren... Det var väl bara typ 13 stycken så alla tjockare vinterjackor har jag tagit med till hans föräldrar som har torkskåp till skillnad från oss där det skulle ta flera dar att få dem torra ;p

Så fort Emil slutar jobbet ska vi åka till Pajala och lämna någon lastbil så jag kör efter så han tar sig hem igen :) Hoppas nån affär där fortfarande har öppet.. Skulle behöva kika på lite tapeter och färg :)

Menmen, Nu ska jag betala lite räkningar och sådäär.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0