Tisdag

Hej !

Jag har fått en avbokning idag på morgonen så då hinner jag göra lite nytta innan jobbet som idag bara blir 2 timmar innan jag ska åka till stan och träffa Tilde & Charlie ! Jag har ju inte sett den lille krabaten ännu så det ska bli kul.. Jag har inte träffat Tilde heller på länge för den delen !

Då när jag ändå är i stan tänkte jag passa på att lämna tillbaka lite böcker och kanske shoppa lite på Apoteket. Lika bra att köpa allt man kan tänkas behöva när man sen ska bo mitt ute i skogen ! :)

Tror oxå att jag ska försöka hinna vara till Myrorna med en massa grejer som ska skänkas bort, åsså börjar det vara tomt i kylen. Fan vad blev det här för en stressdag nu helt plötsligt ? Tur man är ledig imorn så jag kan hinna göra en massa saker då :)

Nu kommer hursomhelst Mattias snart med flyttkartonger åt mig, Det kan ju behövas.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0