Onsdag

Ska väl börja med att Gratta världens bästa land på sin Dag ;)



Själv har man firat med det som i dagens samhälle nog är numero uno som Sveriges Nationalrätt nämligen Tacos ;) Till efterrätt gjorde vi lite oväntat sådär Mjuk Pepparkaka med Lingongrädde :) Göttinamnam.. Har sett Narnia och slappat i soffan åsådär. Som ni kanske förstår har jag varit i Gstad på middag.

Tidigare under dagen har Emmeli varit här och hjälpt till med att måla några bordsben, Jag har slängt lite sopor, handlat mat och en massa bra å ha grejer ute på Storheden och sen har jag faktiskt inte hunnit med mycket mer idag.

Imorn blir det liet jobb och att tvätta.. Fan vad tiden springer iväg, Nyss var det ju flera månader kvar till flytten !

Nånå.. Nu ska jag gå och diska !



Kommentarer
Tilde

Du har satt lösen men jag listade ut deeeeet;) why?:)

2012-06-07 @ 23:27:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0