Hoffhoff

Ja Fyfan, Nog börjar man bli gammal ! Jag har mått mycket sämre än jag förtjänat idag.. Har faktiskt stigit upp ur sängen först efter kl 17 så hur jag ska somna ikväll... Ja jag vet inte :)

Nåja, Mamma & Mattias kom då hit vid 16 en sväng för att hämta bort lite skrot från min balkong som ska föras till återvinningen och så hade dem med sig nybakt klådda och jordgubbsproviva (Thank god for that).

MEN jag kan inte hjälpa att jag är sugen på chips, dipp och en film i soffan resten av kvällen. Men ute spöregnar det och jag orkar inte gå :(

Nåja, Jag hade då en trevlig kväll igår med några fina tjejer från jobbet och det var ju extra kul att träffas sådär utanför jobbet nu när jag snart ska sluta. Och vad jag ska sakna alla.. Den som lyckas hitta en arbetsplats med mer snälla, hjälpsamma och roligare personalgäng ska få en guldstjärna.


Men som sagt.. Chips dipp och film någon ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0