Usch

Vi ska åka till veterinären idag Jag & Oden och jag är både rädd och nervös. Jag har aldrig varit till en vet. förut och jag vet inte hur man gör, vart man går in, hur man ska bete sig i väntrummet (tänk föresten om det är en massa katter och hundar där?!) Åh.. Jag önskar att Emil var här och kunde göra det åt mig eller med mig.


Skönt dock att vara ledig idag igen.. Egentligen skulle jag bara vilja soooova, har sovit svinkasst inatt och varit upp flera gånger för att se så Oden inte tagit av sig strumpan. Men nej, Jag får inte sova.. Jag måste duscha och sen åka till Djursjukhuset.. Usch jag vill inte fast jag vet ju såklart att jag måste.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0