Tisdag !

Hej Hej !

Jag är himlans baksugen så jag ska alldeles strax knalla iväg till affären och köpa någon enstaka ingrediens som fattades.. Jag tänkte baka tigermuffins och citronrutor ! Har även ett H&M-paket att hämta ut på affären- Äntligen, Det tog ju lixom bara 3 veckor eller nåt att få hem det ! Morr

Nåja.. Jag har jobbat idag, sen tog jag in bilen i garaget på jobbet så den skulle få tina av, Sofia kom med den smarta iden att skölja av den med varmt vatten och då gick det ju ungefär 100 gånger snabbare.. Annars hade jag nog varit kvar där än :D Garaget är i vanliga fall rätt stort när man ska in med nån liten skruttfiesta men med min fettysk vart det lite ont om plats så jag ides inte börja tvätta av den å stänka ner varenda pryl så istället medans jag väntade på att den skulle torka tog jag och torkade av HELA bilen för hand med trasa, hink och vatten med rengöringsmedel i. Sedan torrputsade jag den med glasputstrasa och sen.. Ja sen kom några människor och stressade mig genom att vänta på att jag skulle bli klar så dem kunde ta in sin bil. Nåja.. Hade tänkt putsa rutorna, rengöra golvmattor, torka va dörrsidor och skrubba fälgarna men det får jag väl göra nån annan gång då.

Nu har jag nyss ätit middag och ska som sagt promenera iväg mot affären.. !



Kommentarer
Åsa

Jo ja ska nog köpa en One Piece nästa löning :)

2012-01-18 @ 16:06:11
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0